فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد

نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه حسابداری, نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل سوم پایان نامه ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت, نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه, تاریخچه در پایان نامه,

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد

نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه حسابداری, نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل سوم پایان نامه ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت, نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه, تاریخچه در پایان نامه,


نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد,
نمونه فصل دوم پایان نامه ارشد,
یک نمونه از فصل دوم پایان نامه,
نمونه مقدمه برای فصل دوم پایان نامه,
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه,
دانلود نمونه فصل سوم پایان نامه,
دانلود نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت,
نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت,
نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه,
تاریخچه در پایان نامه,
پیشینه تحقیق در پایان نامه,
پیشینه موضوع در پایان نامه,
پیشینه پژوهش در پایان نامه,
نوشتن پیشینه در پایان نامه,
پیشینه پایان نامه ها,
پیشینه پایان نامه روانشناسی,
پیشینه پایان نامه چیست,
پیشینه در پایان نامه
پیشینه پایان نامه ارش,د,
نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه ارشد,
منظور از پیشینه تحقیق در پایان نامه,
نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه,
پیشینه کار و تحقیق در پایان نامه,,
چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,
نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,
پیشینه پایان نامه دانشگاه آزاد,
روش نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,
طرز نوشتن پیشینه در پایان نامه,
نحوه نوشتن پیشینه در پایان نامه,
پیشینه ی پایان نامه,

طرح توجیهی تولید و بسته بندی آبلیمو ، در قالب word به همراه فهرست موضوع و معرفی طرح جداول سرمایه گذاری کل دوره بازگشت سرمایه فضای مورد نیاز اشتغال زایی سهم تسهیلات استانداردهای مربوطه بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنندگان محاسبات مربوطه توجیه فنی و اقتصادی طرح مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
طرح توجیهی تولید و بسته بندی آبلیمو

فروشنده فایل

کد کاربری 2

خلاصه طرح:

موضوع طرح : تولید و بسته بندی آبلیمو

ظرفیت : 800 تن در سال

محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر کشور بویژه استانهای جنوبی

سرمایه گذاری کـل: 2312 میلیون ریال

سهم آوردة متقاضی: 232 میلیون ریال

سهم تسهیلات: 2080میلیون ریال

دورة بازگشـت سرمایه: 16 ماه

اشتغالزایی : بیست نفر

مقـدمه:

علیرغم نیاز کشور به واردات محصـولات کشاورزی، محدودیت دوره برداشت محصولات کشاورزی و فقدان امکانات کافی در جهت حمل و نقل سریع و صحیح این محصولات به بازارهای مصرف، موجـب از بین رفتن سرمایه های کــشاورزان داخلی و افزایـش نرخ واردات فرآورده های کشاورزی به کشـور می‌گردد. از دیگر سو نیاز به محصولات کشاورزی در تمام فصول، اهمیت یافتن روشی برای حفظ و نگهداری بلند مدت این محــصولات را دو چندان می‌نماید. صنایع غذایی با ایجاد تغییراتی بر روی ماده خام می‌توانند پاسـخگوی هر دوی این مشکلات باشند.
هدف عمده صنایع غذایی بر دو نکته فوق استوار است، یعنی فرآوری مواد غذایی به گونه ای که بتواند با دارا بودن ماندگاری زیاد ، مانع از فساد این مواد شده و امکان استفاده از آن را در تمام طول سال فراهم آورد.
طرح حاضر نیز در همین راستا به تولید آبلیمو و بسته بندی آن اختصاص دارد. ذیلا اشاره مختصری به فرایند تولید آبلیمو خواهد آمد:
به منظور تولید آبلیمو در مقیاس صنعتی ، از لیمو های سبز نارس استفاده می شود زیرا با رسانده شدن این میوه در انبار با کاهش ضخامت لایه سفید رنگ داخلی لیمو و پوست جداره های داخلی، کیفیت بهتری از لحاظ عصاره گیری حاصل می گردد. انبار مورد استفاده برای رساندن لیمو باید دارای 88-86% رطوبت و دمای 14-13 درجه سانتی‌گراد باشد. پس از اتمام دوره انبار کردن، لیمو ها را خارج نموده و شستشو می دهند ، این شستشو باعث ضدعفونی محصول نیز شده و مانع از آلودگی های مختلف مانند Alternaria می گردد.
برای استخراج عصاره لیمو از پرس های حلزونی یا مارپیچی استفاده می شود و در مرحله بعد با استفاده از فیلتر پرس سپراتور ، پالپ از عصاره جدا می گردد. پس از خروج محصول از دی‌اریتور توس هموژنیزاتور همگن شده و به مدت سی ثانیه با حرارت 77 درجه سانتی گراد پاستوریزه و به دستگاه پرکن/دربند هدایت می شود. پس از دربندی و لیبل زنی محصول نهایی آماده ارسال به انبار خواهد بود.

مناسب برای:

اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه‌های زود بازده
گرفتن مجوز‌های لازم از سازمان‌های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی است که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی