فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد

نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه حسابداری, نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل سوم پایان نامه ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت, نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه, تاریخچه در پایان نامه,

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد

نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت, نمونه فصل سوم پایان نامه حسابداری, نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی, نمونه فصل سوم پایان نامه ارشد, نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی, نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت, نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه, تاریخچه در پایان نامه,


نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد,
نمونه فصل دوم پایان نامه ارشد,
یک نمونه از فصل دوم پایان نامه,
نمونه مقدمه برای فصل دوم پایان نامه,
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه,
دانلود نمونه فصل سوم پایان نامه,
دانلود نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت,
نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت,
نمونه مقدمه فصل دوم پایان نامه,
تاریخچه در پایان نامه,
پیشینه تحقیق در پایان نامه,
پیشینه موضوع در پایان نامه,
پیشینه پژوهش در پایان نامه,
نوشتن پیشینه در پایان نامه,
پیشینه پایان نامه ها,
پیشینه پایان نامه روانشناسی,
پیشینه پایان نامه چیست,
پیشینه در پایان نامه
پیشینه پایان نامه ارش,د,
نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه ارشد,
منظور از پیشینه تحقیق در پایان نامه,
نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه,
پیشینه کار و تحقیق در پایان نامه,,
چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,
نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,
پیشینه پایان نامه دانشگاه آزاد,
روش نوشتن پیشینه تحقیق در پایان نامه,
طرز نوشتن پیشینه در پایان نامه,
نحوه نوشتن پیشینه در پایان نامه,
پیشینه ی پایان نامه,

ما بررسی می کنیم صف MMC را در جاییکه مشتریان یک موقعیت بحرانی را ، موقعیکه ،زمان اقامت موقت متجاوز از یک زمان تصادفی است ،واگذار می کنند کرانهای بالایی و پایینی برای توزیع تعداد شغلهای حساس از دو سیستم اصلی اصلاح شده ، گرفته می شوند دو سیستم اصلاح شده می توانند بطور موثری حل شوند محاسبات عددی ،توان روش را نشان می دهند
دسته بندی ریاضی
فرمت فایل doc
حجم فایل 774 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
مقاله ترجمه شده روشهای ریاضی جستجوی عملیات

فروشنده فایل

کد کاربری 2

عنوان انگلیسی مقاله: Mathematical Methods of Operations Research , The M/M/c with Critical Jobs

عنوان فارسی مقاله : روشهای ریاضی جستجوی عملیات , M/M/C با شاخص شغلها ( شغلهای حساس)

فرمت فایل زبان اصلی: فایل pdf

فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد (Doc) قابل ویرایش

تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 13 صفحه

تعداد صفحات فایل ترجمه شده به فارسی: 17 صفحه

تعداد کلمات ترجمه شده به فارسی: 3491 کلمه

چکیده متن انگلیسی:

Abstract: We consider the MIMIc queue, where customers transfer to a critical state when their queueing (sojourn) time exceeds a random time. Lower and upper bounds for the distribution of the number of critical jobs are derived from two modifications of the original system. The two modified systems can be efficiently solved. Numerical calculations indicate the power of the approach.
Key Words." M/M/c, priority queue, bounds, matrix methods

چکیده متن فارسی:

ما بررسی می کنیم صف M/M/C را در جاییکه مشتریان یک موقعیت بحرانی را ، موقعیکه ،زمان اقامت موقت متجاوز از یک زمان تصادفی است ،واگذار می کنند. کرانهای بالایی و پایینی برای توزیع تعداد شغلهای حساس از دو سیستم اصلی اصلاح شده ، گرفته می شوند. دو سیستم اصلاح شده می توانند بطور موثری حل شوند. محاسبات عددی ،توان روش را نشان می دهند.
کلید واژه ها: M/M/C ، اولویت صف ، کرانها ، روشهای ماتریسی

فایل ترجمه شده شامل عناوین زیر می باشد:

مقدمه
تعریف
مدلها
اثبات کرانهای بالا
اثبات قضایا
تجزیه و تحلیل مدل کران بالا
نتایج عددی
نتیجه
پیوست
اثبات لم

قسمتی از تعریف:

1- تعریف:
ما بررسی می کنیم صف را در جاییکه مشتریان یک موقعیت بحرانی را ، موقعیکه ،زمان اقامت موقت متجاوز از یک زمان تصادفی است ،واگذار می کنند. این زمان به طور تشریحی با پارامتر تعمیم داده شده است. شاخص مشتریان ،برای هر یک از شاخصها ،اولویت انحصاری دارد( بنابراین اگر شاخص مشتریان در صف منتظر باشند ، سرورها هرگز به شاخص مشتریان توجه نمی کنند). در برنامه کاربردی که ما در نظر داریم ، زمانی که ، زمان صف بندی یک شغل متجاوز از زمان تصادفی باشد،مشتریان repairjob و سرورها تعمیرکارها (مهندسین) هستندو repairjob بحرانی (حساس ) نامیده خواهد شد و علت اینکه کند کاری تاسیسات درست از کدام repairjob سرچشکه گرفته است ، مشخص می شود. یک مثال در این زمینه کارخانه قند است ، جاییکه چغندر قند تصفیه می شود. کارکنان فنی چنین کارخانه ایی که تاسیسات را نگهداری می کنند ، شامل مهندسینی هستند که در طول شیفت عملیاتی چغندر قند کار می کنند. این عملیات که روی چغندر انجام می شود یک دوره صد روزه ، از زمان برداشت چغندرها و تصفیه آنها در کارخانه می باشد. مدیریت کارخانه قند علاقه مند به تاخیر در پروسه تعمیراتی است که از مشکلات فنی تاسیسات بوجود آمده است. ما repairjob و مهندسین را به عنوان صف خدمتگزار چند گانه طراحی کرده ایم . repairjob زمانی که صف بندی آن متجاوز از یک زمان تصادفی داده شده باشد ، بحرانی محسوب می شود و آنگاه با آن بر اساس اولویت رفتار می شود. با فرض اینکه مشکلات طبق فراین پواسون بدست می آید ما به مدل شدح داده شده در بالا می رسیم که در آن کار تعمیر با یک نرخ نمایی انجام و شغلها با یک نرخ نمایی بحرانی یا حساس می شوند.البته این نوع مدل می تواند بعنوان اولین مدل تخمینی مورد استفاده قرار گیرد. مقادیر اساسی جالب برای مدیریت ، مجموع زمان در طول عملیات است که شامل شغلهای تعمیراتی حساس و میانگین این شغلهای حساس می باشد. سیستم می تواند با یک فرایند مارکوف دو بهدی نمایش داده شود ، با حالتهای (m,n) که m تعداد شغلهای بدون حساسیت و n تعداد شغلهای حساس در سیستم است. پیدا کردن یک راه حل صریح برای احتمالات ثابت این فرایند مارکوف ،کاری مشکل است. و ما برای انجام این امر تلاش نخواهیم کرد. در عوض کرانهای بالا یی و پایینی برای توزیع تعداد شغلهای حساس از دو سیستم اصلی اصلاح شده بدست خواهند آمد که برای حل شدن آسانتر هستند. تعداد شغلهای بدون حساسیت در این دو سیستم با یک آستانه قطعی ، کراندار است. در مدل کران پایین ، این امر با نپذیرفتن یک شغل جدید ،چنانچه تعداد شغلهای بدون حساسیت به آستانه رسیده باشند ، مشخص می شود. در مدل کران بالا ، یک شغل جدید در این حالت بلافاصله بحرانی محسوب می شود. آستانه وسیع بهتر از کرانها خواهد بود ،اما تلاش بیشتر برای محاسبه کرانها صورت می گیرد . توجه اینکه ،موقعی که شغلهای زیادی در سیستم اصلی وجود دارد ،اکثر آنها حساس خواهند بود. بنابراین فردی ممکن است پیش بینی کند که کرانها برای تعدیل تقریبی مقادیر آستانه مشکل هستند. دلیل اینکه چرا کرانهای بالا و پایین سیستم آسانتر از بکارگیری مدل اصلی هستند این است که فرایند مارکوف توضیح می دهد که این سیستمها فقط یک متغیر غیر کراندار به نام n دارند . بنابراین آنها ذاتاً یک بعدی می باشند. در واقع این فرایندها ، فرایند تولد و مرگ نامیده می شوند ، که بطور موثری می توانند با استفاده از روش هندسی ماتریسی Neuts حل شوند.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۰۵
  • ۳۲۰ نمایش
  • فروش فالوور بازاریابی در اینستاگرام

Mathematical Methods

اولویت صف

روشهای ریاضی

روشهای ماتریسی

مقاله ترجمه شده

کرانها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی